Hızlı Lazer
Profesyonel çerçeve ve kasa kontrol aracı
RapidLaser, atölyeler, yarış ekipleri, kullanılmış bisiklet satıcıları ve kırıcılar için uygun maliyetli, uygun fiyatlı bir çerçeve ve şasi kontrol aracıdır. Yanlış hizalamaları belirleyin ve gizli çerçeve hasarlarını hızlı ve kesin bir şekilde ortaya çıkarın.
İster yol ister paletli bisiklet olsun, mükemmel şasi hizalaması ve bozulmamış geometri bir zorunluluktur. RapidLaser, uygun olmayan bisiklet kurulumuna ve gizli çerçeve ve şasi hasarına / sapmasına ışık tutacak profesyonel kontrol aracınızdır.
RapidLaser'ın en büyük avantajlarından biri, gerçek zamanlı bir hırsızlık egzersizi olan kaportaları / kaportayı kaldırmadan bisikleti teşhis edebilmenizdir.
RapidLaser, atölyeler, yarış ekipleri, kullanılmış bisiklet satıcıları ve kullanılmış yedek parça işleyicileri / kırıcılar için sahip olunması gereken bir kittir. Mükemmel hizalanmış bir bisikleti hedefleyen kişiler için bile!
Arka tekerlek hizalama kontrolü Arka tekerleğin
yanlış hizalanması, dişli dişlerinde, tahrik zincirinde, tekerlek yataklarında, yastık tahrikinde, aks ve lastikte aşırı aşınmaya neden olur.
Bükülmüş / bükülmüş salınım kolu kontrolü
Yanlış hizalanmış bir arka tekerlek gibi, bükülmüş / bükülmüş bir salınım kolu, kötü bir motosiklet, dengesiz lastik ve aktarma organı (zincir ve arka dişli) aşınmasına neden olur, ancak daha ciddi ve tehlikeli bir şekilde. Güvenlik nedenleriyle, salınım kolu bükülmüş / bükülmüş motosikletler, sorun giderilene kadar kullanılmamalıdır. Bisiklet düşürülmediyse, önce salıncak kolu yataklarını kontrol edin.
Eğik / bükülmüş mesnet kontrolü
Motosiklet şasileri, bir çarpışma durumunda, hatta önden çarpışmada daha fazla bükülmeye / bükülmeye eğilimlidir. Sadece fabrika durumuna kıyasla en küçük sapma bisikleti kullanışsız hale getirmekle kalmaz, aynı zamanda cadde ve pistte sürüş için çok tehlikelidir ve derhal ilgilenilmesi gerekir. Çerçeve hasarı, bir motosiklete en ciddi hasarlardan biri olarak kabul edilir.
Bükülmüş / bükülmüş çatal ayağı kontrolü
Basit, yavaş hızlı bir alçak taraf bile tek seferde çatal borularını kolayca bükebilir ve üçlü kelepçeyi indirebilir, bu nedenle bu bisiklet kontrollerinin diğer önemli bir alanıdır, yine de bunun üzerinde çok ciddi bir etkisi vardır işleme.
Dingil mesafesi ölçümü
Değişen bir dingil mesafesi, önden çarpışmanın bir göstergesi olabilir, çünkü daha kısa bir dingil mesafesi, yalnızca direksiyon açısı (eğim) dikleştiğinde (bir stok geometri bisiklet olması durumunda) meydana gelir. Başarılı bir dingil mesafesi ölçümü gerçekleştirmek için, bisikletin aktarma organı ile ilgili fabrika durumunda olması gerekir: yeni, oem spec zinciri (zincir boşluğu dahil), sadece üreticilerden verilen değerler gibi önde ve arkada zincir dişlileri stok triminde geçerlidir.